پیکاپ ویزا

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با آنکارا

آنکارا

ترکیه کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است. آنکارا به عنوان پایتخت این کشور از اهمیت زیادی برخوردار میباشد .در این مطلب شما میتوانید اطلاعاتی را در خصوص آنکارا کسب کنید.


آشنایی با آنکارا


آنکارا پایتخت و پس از استانبول دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است. این شهر هم‌چنین مرکز سیاسی استان آنکارا است.آنکارا شهری جدید و نسبتاً مدرن با ۴٬۳۱۹٬۱۶۷ نفر جمعیت است (آمار ۲۰۰۵). از مراکز دیدنی آن می‌توان آرامگاه آتاتورک و برج گردان خرید آتاکوله را نام برد.این شهر جز مکان های محبوب توریستی ترکیه است، گردشگران تور آنکارا این شهر را یکی از زیباترین شهر های این کشور میدانند.


پیشینه آنکارا


نام آنکارا از واژه سلتی آنسیرا (Ancyra) به معنای لنگر (anchor) ریشه گرفته است. چرایی اصلی این کاربرد روشن نیست. آنکارا از زمان هیتی‌ها (قومی کهن که در هزارهٔ دوم پیش از میلاد بر قسمت اعظم آسیای صغیر و سوریه فرمانروایی داشت) اهمیت داشت. در دورهٔ رومی‌ها کرسی ایالتی شد. خسرو پرویز ساسانی آن را گرفت (سال ۶۲۰ م.). هارون الرشید و معتصم خلفای عباسی آن را محاصره و تاراج کردند. در این شهر امیر تیمور، بایزید یکم (سلطان عثمانی) را مغلوب و دستگیر کرد (۱۴۰۲م.). در ۱۹۲۳ پایتخت ترکیه شد. اکثریت جمعیت انکارا را مردمان ترک آناتولی تشکیل می‌دهند.


آنکارا در تور آنکارا

آنکارا دارای بناهای تاریخی متعددی که مربوط به دوره های مختلفی میشود را دارا است که اکثر آنها در اطراف میدان اولوس واقع شده اند. هر بازه زمانی را که در تور آنکارا انتخاب کرده باشید، می توانید از این اماکن دیدن کنید.


زمین شناسی آنکارا


شهر آنکارا یکی از آن شهرهایی است که نزدیک به گسل آناتولی مرکزی بزرگ ترین گسل از آناتولی مرکزی است که از شمال غربی ۵ کیلومتری اسکی شهر کشیده شده وتا آق سرای - قونیه - قرشهر- نوشهر- آنکارا-قرق قله - بیلجیک - چروم و منطقه خیلی کوچکی از شرق ۲۰ کیلومتری بورسا را در بر می‌گیرد تا حالا هزار زلزله از آنکارا گذشته در قرن ۶ جان ۱۲۴۵نفر را از دست داد و دومین زلزله بزرگ در قرن ترکیه شد. اما هرروز با امکانات بیشتر این شهر احتمال خطر زلزله را خیلی خیلی کم کرده است تا نقطه ی عطفی برای گردشگران تور آنکارا باشد.


در شهر آنکار اماکن دیدنی متنوعی وجود دارد که برخی از آن ها با ویژگی های جذاب خود از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند . آب وهوای آنکارا مانند بیشتر شهرهای ترکیه است.به عبارت دیگر درتابستان گرم ودر زمستان سرد وبرفی است.این شهر درمیان چهار کرای گودی درجنوب،ادریس درشرق،ایلماداغ در شمال و چال درجنوب شرقی قرار گرفته است است.


منبع

fa.wikipedia

  • PICKUP VISA
  • ۰
  • ۰

هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

در این مطلب شما با هتلی آشنا خواهید شد که دارای اتاق ها بسیار تمیز، آرام و مدرن بوده و سرویس تخت خواب ها، راحت و استاندارد است. از نظر دسترسی به فرودگاه و رستوران ها و اماکن دیگر در موقعیت مناسبی قرار دارد.برای کسب اطلاعت بیشتر درخصوص هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو با ما باشید.

نگاه کلی به هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو (Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre)این هتل خارج از بزرگراه شماره ی ۴۰۱ واقع شده و خدمات حمل ونقل رایگان و شبانه روزی را تا فرودگاه بین المللی Pearson که تنها ده دقیقه با آن فاصله دارد، ارائه می دهد. همچنین مهمانان می توانند برای دسترسی به اداره ها و سازمان های حوالی تا شعاع ۵ کیلومتری، از سرویس حمل ونقل هتل استفاده کنند.این هتل، ۱۲۶ اتاق در ۷ طبقه دارد که سیگار کشیدن و همراه داشتن حیوانات خانگی در آن مجاز بوده و دسترسی به آسانسور هم امکان پذیر است.

تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، اینترنت باسیم رایگان، تلویزیون های صفحه تخت HD در سایزهای ۳۲ و ۳۷ اینچ به همراه کابل و شبکه های فیلم، دستگاه قهوه ساز، فریزر کوچک، مایکروویو، میز مطالعه و صندلی ارگونومیک (کارپژوهی)، میز لپ تاپ، اتو و میز اتو، سشوار و دستگاه کنترل دما می باشند.برخی از اتاق ها دارای اتاق پذیرایی و مبل تخت خواب شو می باشند. اتاق های مخصوص افراد ناتوان نیز موجود است.اتاق ها دارای دو تخت کویین یا یک تخت کینگ می باشند.شما میتوانید با انجام مراحل اخذ ویزای کانادا سفر لذت بخشی را برای خود فراهم کنید.

خدمات پارکینگ هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

  • پارکینگ رایگان در محوطه موجود است. خدمات شارژ ماشین های برقی هم ارائه می شود.
  • پارکینگ های طولانی مدت به ازای ۱۵ دلار در هر شبانه روز در دسترس است.
  • سرویس حمل ونقل شبانه روزی و رایگان فرودگاه، طبق زمان بندی دقیق انجام می شود.
  • درخواست سرویس حمل ونقل رایگان در محدوده، تا شعاع ۵ کیلومتری از هتل مجاز است.

امکانات رفاهی هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

امکانات رفاهی هتل شامل یک استخر آب شور سرپوشیده، یک مرکز فیتنس، چمن سبز گلف، مرکز تجاری شبانه روزی، رخت شویی شبانه روزی، خشک شویی، محل نگهداری از جعبه های امانت، روزنامه  رایگان و اتاق های ملاقات می باشد. در تور کانادا شما میتوانید از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید.هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو 5

صبحانه ی گرم رایگان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می شود. یک بار چای و قهوه ی رایگان هم در لابی موجود است.رستورانی در محوطه وجود ندارد. با این حال مهمانان می توانند از رستوران های حوالی که تنها ۴ تا ۶ دقیقه با آنها فاصله دارد، استفاده کنند.هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو 3

در اطراف هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو چه می گذرد؟
فاصله زمانی هتل تا اماکن زیر با ماشین:
  • مرکز Hershey (مجموعه ی تفریحی ورزشی): ۹ دقیقه
  • مرکز خرید: ۱۵ دقیقه
  • پارک Centennial، مینی لیدی Centennial و مرکز گلف پارک Centennial: 5 دقیقه
  • پارک تفریحی Wet’n’Wild Toronto: 24 دقیقه
  • شهربازی Canada’s Wonderland: 35 دقیقه
  • مرکز شهر تورنتو: ۳۰ تا ۵۰ دقیقه
مزایای هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

مهمانان معمولاً از اقامت خود در این هتل لذت برده و بسیاری نیز به فکر برنامه ریزی مجدد برای بازگشت بوده اند. اتاق ها بسیار تمیز، آرام و مدرن بوده و سرویس تخت خواب ها، راحت و استاندارد است. از نظر دسترسی به فرودگاه و رستوران ها، در موقعیت مناسبی قرار دارد.

از کارکنان معمولاً با صفاتی چون ماهر و پاسخو به مهمانان یاد شده است. مهمانان اغلب از سرویس صبحانه ی رایگان که خوراکی های گرم بسیاری را شامل می شود، لذت برده اند. از نظر بسیاری خدمت رسانی این هتل، از کیفیت بالایی برخوردار است. حتی عده ای به علت نصف قیمت بودن اقامت در آن، هنگام بازدید از مرکز شهر در آنجا اسکان یافته اند. مهمانان همچنین از مجموعه ی ورزشی استاندارد و چای، میوه و قهوه ی رایگان در لابی، اظهار رضایت کرده اند.

معایب هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

برخی از مهمانان اندکی اظهار نارضایتی کرده اند.

گاهاً شلوغی و سروصدا مشکل ساز بوده است؛ ازجمله صدای بلند سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تهویه ی حمام ها، فریزرهای کوچک و رفت و آمد مهمانان در راهرو. آلودگی صوتی هواپیماها و آسانسور نیز ذکر شده است.

ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت کانادا، اخذ ویزای کانادا و در نهایت اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهیم گذاشت.

منبع :

canadianhotelguide

iranankara

  • PICKUP VISA
  • ۰
  • ۰

موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن یکی از سه موزه بزرگ در خیابان اکسیبیشن رود در کنزینگتون جنوبی، لندن است.شما میتوانید با مطالعه این مطلب اطلاعات فراوانی را راجع به موزه تاریخ طبیعی لندن کسب کنید.


آشنایی با موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن که در قلب جنوب کنزینگتون واقع شده است یکی از سه ساختمان نمادین در جاده نمایشگاه است، که ساختمان های دیگر به ترتیب موزه های ویکتوریا و آلبرت و موزه علم هستند. این موزه در سال ۱۸۸۱ میلادی به عنوان قسمتی از موزه بریتانیا تاسیس شد، اما در سال ۱۹۶۳ از موزه بریتانیا جدا و تا سال ۱۹۹۲ با نام موزه بریتانیا (تاریخ طبیعی) شناخته میشده است و منزلگاه بیش از ۸۰ میلیون نمونه در ۵ مجموعه جداگانه می باشد. این راهنمای مفید بهترین دلایل برای بازدید از یکی از معروف ترین موزه ها در بریتانیا را توضیح می دهد.

موزه تاریخ طبیعی لندن 2

مزایای بازدید از موزه تاریخ طبیعی لندن

۱_ ورود رایگان!

ورود به این موزه فوق العاده کاملا رایگان است، به این معنی که شما می توانید هر زمانی که خواستید، می توانید از یک روز درخشان لذت ببرید در حالیکه مجبور نیستید حتی یک پنی صرف کنید! برخی از نمایشگاه های قابل پرداخت وجود دارند که بعضی از اوقات کار می کنند و در طول سال تغییر می کنند، اما هیچ اجباری نیست که در این نمایشگاه ها حضور پیدا کنید.

موزه تاریخ طبیعی لندن 3

از آنجا که موزه یک موسسه خیریه شناخته شده می باشد، کمک مالی بازدید کنندگان همیشه پذیرفته شده و پول حاصل از آن در جهت تامین مالی و نگهداری ساختمان هزینه می شود. موزه یک مکان عالی برای آوردن بچه ها برای یک روز سرگرم کننده می باشد؛ شما به راحتی می توانید چند ساعتی در تاریخ، فرهنگ و علمی که موزه در خود جای داده است گم و غرق شوید.شما میتوانید از راهنمایی ما برای اخذ وقت سفارت انگلیس استفاده کنید.

۲_ یادگیری، یادگیری و یادگیری بیشتر!

موزه با صدها زمینه برای کشف موضوعات مختلف، اطلاعات زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا در طول سفر خود به آنها دسترسی پیدا کنند. موزه به چهار منطقه مختلف تقسیم شده است: قرمز، آبی، سبز و نارنجی. مناطق آبی و سبز منزلگاه اسکلت ها و نمونه های پستانداران، خزندگان، پرندگان، حشرات و البته دایناسورها با نمایش ویژه اولین فسیل تی رکس که تا کنون یافت شده می باشد.

موزه تاریخ طبیعی لندن 4

منطقه سرخ بر روی علم ماورای زمین تمرکز می کند، همان چیزهایی که می دانیم در مورد اینکه چگونه زندگی در سیاره آغاز شد؛ در حالی که منطقه نارنجی باغ حیات وحش، مسالمت آمیز و آزمایشگاه علمی فعال مرکز داروین را در بر می گیرد. با بسیاری از نمایشگاه های تعاملی، و نمایشگاه های جدیدی که تمام اوقات باز می شوند، یادگیری در موزه تاریخ طبیعی بی پایان است.

۳_ غرق شدن در گذشته

جاذبه گردشگری جدید، تجربیات زندگی واقعی آقای دیوید اتنبرو، که اخیرا در موزه باز شده است و در حال حاضر با نقد های تمجید آمیز مواجه شده است. نمایشگاه بازدید کنندگان را در یک سفر سه بعدی نفس گیر به دیدار برخی از اولین ساکنانی که در زمین راه رفته اند می برد.

موزه تاریخ طبیعی لندن 6

با ترکیب تحقیق نوآورانه موزه با عینک واقعیت مجازی سامسونگ با تکنولوژی پیشرفته، تجربه واقعیت مجازی موجودات دریایی باستانی را زنده کرده و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به حیواناتی که در حدود ۵۰۰ میلیون سال پیش در اقیانوس های سیاره ما شنا می کرده اند، نزدیک شوند. قیمت ها از ۶٫۵۰ پوند برای هر بزرگسال می باشد و این نمایشگاه تا اوایل سپتامبر دایر است – پیش رزرو در وب سایت برای جلوگیری از سر خوردگی در دسترس می باشد.

۴_ در زمان کریسمس به اسکیت روی یخ رفتن

می دانیم که گفتن این مطلب کمی زود است، اما شما می توانید جشن خود را در حال بازدید از این موزه آکادمیک کامل کنید. در فصل زمستان، جلوی این موزه به یک مجتمع یخی زیبا در اطراف یک درخت کریسمس غول پیکر در زیر یک سایبان با ۸۰،۰۰۰ چراغ پری درخشان تبدیل می شود. این نمایشگاه در ده سال اخیر در این مکان دایر بوده است و بازدیدکنندگان هم دوباره برای تجربه جادویی زمستان خود بر می گردند. اردوگاه یخی از ۱۵ نوامبر تا ۱۶ ژانویه با تاریخ دقیق تایید شده باز می شود. بلیط ها ۱۵٫۴۰ پوند می باشند؛ پیش رزرو در وب سایت موزه و یا از طریق مدیر بلیط فروشی برای تضمین محل شما در میدان یخ بازی در دسترس است.

۵_ نمایشگاه پروانه های حساس

خانه ی گرمسیری موزه را کاوش کنید و در میان صدها پروانه ای که آزادانه پرواز می کنند و پروانه هایی از مناطق مختلف جهان قدم بزنید. موجودات از مناطق دوری مانند آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی در آنجا نگهداری میشوند و بازدیدکنندگان میتوانند سفر خود را از دیدن تبدیل کرم حشره به پروانه ها در یکی از تغییرات باورنکردنی طبیعت دنبال کنند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند با متخصصان پروانه صحبت کنند و از بازی های تعاملی و نمایشگاه ها لذت ببرند. خانه پروانه از ماه های آوریل تا سپتامبر باز است. قیمت بلیط ۵٫۹۰ پوند است.

موزه تاریخ طبیعی لندن 8

ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت انگلیس،اخذ ویزای انگلیس و در نهایت اقامت در انگلیس با تور انگلیس پیش روی شما خواهیم گذاشت.

منبع :

theculturetrip

  • PICKUP VISA
  • ۰
  • ۰

پروژه عدن انگلیس

پروژه عدن انگلیس

در این مطلب میخواهیم شما را با مکانی متفاوت در انگلستان آشنا کنیم.این مکان پروژه عدن انگلیس است،این مجموعه به عنوان بزرگترین گلخانه جهان در کتاب رکوردهای گنیس ثبت شده‌ است.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما باشید.

آشنایی با پروژه عدن انگلیس

باغ عدن یا پروژه عدن انگلیس (به انگلیسی: Eden Project) به عنوان بزرگترین گلخانه جهان در کتاب رکوردهای گنیس ثبت شده‌است. این باغ از مهمترین پروژه‌های ساختمانهای هزاره می‌باشد. باغ عدن در محوطه یک معدن ۱۶۰ ساله قدیمی به شکل ۳ سازه حبابی شکل بسیار بزرگ ساخته شده است. در هریک از این ۳ گلخانه حبابی شکل ۳ گونه مختلف شرایط آب و هوایی شامل جنگل بارانی مدیترانه‌ای و یکی از آن‌ها شرایط آب و هوایی همان محیط طراحی و شبیه‌سازی شده است.شما میتوانید با گرفتن وقت سفارت انگلیس و سفر به این کشور از زیبایی های این مجموعه دیدن کنید.پروژه عدن انگلیس 2

معماری پروژه عدن انگلیس

معماری این باغ بر عهدهٔ نیکولاس گریمشاو بوده است و تاریخ آغاز ساخت پروژه، ژانویه سال ۱۹۹۶ میلادی بوده است.پروژه عدن انگلیس 3

خصوصیات پروژه عدن انگلیس

در سازه این گلخانه از هیچ ستونی استفاده نشده و از شاهکارهای معماری به حساب می‌آید. ارتفاع این سقف در حدی است که امکان اینکه ۱۱ اتوبوس دو طبقه بر روی هم قرار بگیرد را دارد. پوشش گلخانه درون قابهای شش ضلعی قرار گرفته و از جنس پلیمر ETFEاست این پلیمرپوشش‌های روی گلخانه که درون قابهای شش ضلعی با قطر ۹متر قرار گرفته‌اند از جنس نوعی پلیمر به نام ETFEاست که خواص جالبی دارد.

این ماده می‌تواند در روز گرما را بگیرد و در شب آن را پس دهد. همچنین این پلیمرها شفاف و قابل بازیافت است و حداقل ۳۰سال عمر می‌کند. هیچ گونه گرد و غباری را هم جذب نمی‌کند و با وجود این که یک درصد شیشه وزن دارد بسیار محکم است این پلیمر همچنین اشعه ماوراءبنفش UVرا که برای رشد گیاهان لازم است از خود عبور می‌دهد و نور آفتاب، خواص آن را تغییر نمی‌دهد.

روی این پوشش‌ها لانه زنبور و چشم حشرات شبیه‌سازی شده است درون گلخانه استوایی آبشار مصنوعی نیز ساخته شده است.

اطلاعات راجع به پروژه عدن انگلیس

در خارج گلخانه دریاچه‌ای با مساحت هزار و ۲۳۱متر مربع وجود دارد. پیش از ورود به باغ، برای جلوگیری از ورود آفت گیاهی وارد قرنطینه می‌شوند و تحت آزمایش‌های سختی قرار می‌گیرند. گیاهان درون باغ از قلمستان‌ها و ایستگاه‌های تحقیقات و باغهای گیاه‌شناسی سراسر جهان به صورت دانه یا قلمه آورده شده‌اند.

این مکان به عنوان یکی از پر بازدید ترین اماکن توریستی دارای خداماتی رفاهی فراوانی برای آن ها میباشد از این خدمات میتوانم به رستوران و فضای بازی برای کودکان اشاره کرد.

اهداف آینده پروژه عدن انگلیس

بنا بر موسسان باغ عدن این پروژه همچنان ادامه دارد و مرحله بعدی آن ساخت گلخانه مناطق خشک است. هدف از ساخت آن نه تنها تحقیقات بلکه بازدید عموم و آموزش کودکان و والدین آنها برای رفتار صحیح با دوست آشنا و قدیمی بشر طبیعت و گیاهان است.

ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت انگلیس،اخذ ویزای انگلیس و در نهایت اقامت در انگلیس با تور انگلیس پیش روی شما خواهیم گذاشت.

آدرس:

Bodelva, Par PL24 2SG, UK

منبع

fa.wikipedia

iranankara


  • PICKUP VISA
  • ۰
  • ۰

پارک ایالتی الگونکین

پارک ایالتی الگونکین به عنوان اولین و بزرگترین پارک اونتاریو، در میانه ی ایالت بین رودخانه ی اوتاوا و خلیج جورجیان قرار دارد.این پارک دارای جاذبه های توریستی مختلفی است،در این مطلب ما با جمع آوری اطلاعاتی در خصوص پارک ایالتی الگونکین دانسته های شما را در خصوص این پارک افزایش خواهیم داد.


چرا باید از پارک ایالتی الگونکین دیدن کنید؟

اگر به دیدن طبیعت کانادا فکر کنید ،محال است که پارک ایالتی الگونکین از جلوی چشمانتان عبور نکند. این پارک، تصویری است رویایی از دریاچه های زلال، رودخانه های صاف، زمین های ناهموار، گوزن های شمالی، فریاد پنگوئن ها و تپه های پوشیده از افرا که در پاییز با تبدیل به رنگ های قرمز، نارنجی و طلایی زیر نور آفتاب می درخشند. شما می توانید به وسیله ی قایق، اسب و یا روی دوپای خود به کشف این پارک خیره کننده ی ۳۰۰۰ مایل مربعی بپردازید.پارک ایالتی الگونکین 2

پارک ایالتی الگونکین به عنوان اولین و بزرگترین پارک اونتاریو، در میانه ی ایالت بین رودخانه ی اوتاوا و خلیج جورجیان قرار دارد. این منطقه ی طبیعی و حفاظت شده تنها سه ساعت تا تورنتو و چهار ساعت تا اوتاوا فاصله دارد. افراد طبیعت دوست این پارک را یکی از بهترین جاها برای کمپینگ، چه در یک کابین دنج و چه در چادر می دانند. تنها کافیست کارت پارک بگیرید، وضعیت آب و هوا را بررسی کنید و باروبندیلتان را ببندید. حال با ذکر ده دلیل به شما می گوییم که چرا باید از این پارک دیدن کنید:

۱_ قایق رانی در پارک ایالتی الگونکین

اگر تور کانادا را انتخاب کرده اید، پس باید قایق سواری را امتحان کنید! پاروزنی در مسیر ۱۲۰۰ مایلی الگونکین خود حکایتی شنیدنی است. قایق رانان کارآزموده ، از گروه های گردشگری با برنامه های متوعی چون اسکیت روی یخ های درخشان، پاروزنی زیر ماه کامل و کباب کردن ماهی روی آتش میزبانی میکنند. پس خودتان را برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار آتش، خوردن غذاهای فوق العاده و بهره مندی از راهنمایان خبره آماده کنید. هنچنین دولت با ساختن کلبه ای امن و راحت و مجهز به سونای بخار شناور در این منطقه، تجربه ای لوکس را در کنار گردش طبیعی شما فراهم میکند.

۲_ گرگ های پارک ایالتی الگونکین

حرف زدن با حیوانات تنها کار دکتر دولیتل نیست! از سال ۱۹۶۳ تاکنون، طبیعت دوستان، گله گرگ های زوزه کش را درحضور عموم هدایت میکنند و به مردم درباره ی گرگ های شرقی ساکن الگونکین آموزش میدهند. تجمع این گروه ها برای برنامه ی زوزه کشی گرگ ها در روزهای پنجشنبه ماه های آگوست و سپتامبر برگزار می شود. بدین صورت که ابتدا اعضا در حوالی محلی که گله ی حیوانات مشاهده شده مستقر می گردند و سپس زمانبندی برنامه هایشان را تنظیم میکنند.

پارک ایالتی الگونکین 3

ممکن است گاهی صدای توله گرگ ها و یا تک زوزه کشی به گوشتان بخورد، اما بعدها با پدیده ای مواجه می شوید که حرفه ای ها آن را "زوزه ی دسته جمعی" می نامند. شنیدن این صداهای اولیه ی ترسناک تنها بخش کوچکی از هیجان پیش رو است. در طول این برنامه ی بلند مسیر، دانستنی های جالبی راجع به گرگ ها خواهید آموخت.

۳_حیات وحش پارک ایالتی الگونکین

اگر میخواهید هنگام اتراق در طبیعت با صحنه ی جویدن شاخه های صنوبر توسط گوزن شمالی روبرو شوید، الگونکین بهترین مکان در آمریکای شمالی برای نیل به این هدف است. گرچه بهار بهترین فصل برای دیدن این گونه از گوزن هاست، اما در تمامی فصول نیز می توانید با انواع حیات وحش روبرو شوید. ازجمله گوزن دم سفید، سگ آبی، ۲۵۰ گونه پرنده، خرس سیاه و صد البته گرگ های زوزه کش. اما بهترین زمان برای تماشای حیات وحش، زمستان است.پارک ایالتی الگونکین 5

زیرا هم پوشش گیاهی اندک است و مانع دید شما نمی شود و هم می توانید از مکانی دنج و خلوت لذت ببرید. دوربین دوچشمی را با خود به همراه ببرید و در اوایل عصر یا سپیده دم که بهترین زمان برای دیدزنی است آماده باشید. کتاب راهنما داشته باشید و گذرگاه های مشخص را دنبال کنید تا به بهترین شکل در زیبایی های طبیعت غرق شوید.

۴_ اسکی بازی در پارک ایالتی الگونکین

راه رفتن از میان چوب های غبارآلود و گیاهان پوشیده از برف حرف اول را در منطقه ی "زن" می زند. الگونکین مجهز به چندین شبکه پیست اسکی ۵۳ مایلی برای اسکی بازان در تمامی سطوح است. علاوه برآن دارای زمین پاتیناژ و اسکیجور(اسکی به کمک سورتمه رانی سگ) است. دسامبر تا مارس ماه های متداول برای این امور هستند. مسئولان این پیست، مسیر "لیف لیک اسکی" را به دلیل هیجان بیشتر و مناظر حیرت انگیز، بهترین بخش میدانند.پارک ایالتی الگونکین 6

پس از اسکی بازی نیز میتوانید خود را در یکی از پناهگاه های مربوطه گرم کنید. همچنین این امکان را دارید که هرکجا مایل بودید (البته جز مسیرهای مخصوص اسکی) به اسکیت روی یخ بروید. زمین مخصوص پانیناژ "میو لیک" محلی مناسب برای این منظور است که همه روزه در سال باز است. بخش اجاره ی تجهیزات نیز موجود است.

۵_ پیاده روی در پارک ایالتی الگونکین

گذرگاه های پیاده روی در این پارک بسیار است. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع به کار، کتابچه راهنما را برداشته اید. همچنین این امکان را دارید که علاوه بر قدم زنی، بخشی از این مسیرها را با قایق برانید و از تماشای مناظر لذت ببرید. علاقمندان به ماجراجویی بیشتر میتوانند سفرهای چند روزه هم داشته باشند.شما میتوانید با گرفتن وقت سفارت کانادا و سفر به این کشور از زیبایی های این پارک دیدن کنید.

۶_ ماهیگیری در پارک ایالتی الگونکین

به ماهیگیری علاقمندید؟ پس شانس با شماست. الگونکین یکی از بهترین مناطق کانادا برای صید ماهی قزل آلا است. وجود ۱۵۰۰ دریاچه و ۶۲۰ مایل جویبار که سکونتگاه ماهی هاست، شکی را در این امر باقی نمی گذارد. قایق رانی و ماهیگیری (در فصول غیر از زمستان)، ثبت نام در کلاس های ماهیگیری و امکان ملحق شدن به محققان در این حوزه از دیگر امتیازهای این پارک است. قوانین را پیش از ورود بررسی کنید و به ساعات اوج و ازدحام توجه داشته باشید.

۷_ سورتمه سواری پارک ایالتی الگونکین

هیجان سورتمه سواری با دسته ی هاسکی ها را از دست ندهید. شما میتوانید در الگونکین که مجهز به دو بخش سورتمه سواری است، علاوه بر تجربه ی شادی و هیجان با سرعت ۲۰ مایل بر ساعتی، به شیوه ای سرگرم کننده پارک را نظاره کنید. چندین کارشناس حرفه ای نیز در دسترسند تا گردش شما را هدایت کنند. امکان سفر از یک روزه تا هفتگی وجود دارد.

پارک ایالتی الگونکین 9

۸_امکانات عالی در پارک ایالتی الگونکین

نیاز به اندکی گسستن از زندگی ماشینی دارید؟ به مرز شمالی پارک الگونکین بروید و در کنار رویارویی با طبیعت، نفسی تازه کنید. ذهنتان را رها کنید، به یک کنسرت موسیقی آرام بروید، یوگا انجام دهید و طبق رهنمود فیلسوفان طبیعت گرا به پیاده روی، اسکی، سورتمه سواری، قایق رانی یا دوچرخه سواری بپردازید. بسته به حس و حالتان، درجه ی کم، متوسط یا زیاد را برای برنامه های پیش رویتان انتخاب کنید. اتاق های مجهز به انرژِی خورشیدی و سوناهای سوخت چوب، به سبک بومی و سنتی مورد استفاده افراد قرار می گیرند.

۹_ خیره شدن به ستاره ها آسمان

ستاره شناسان حرفه ای و آماتور همه روزه روانه ی رصدخانه ی رادیویی مجهز به بزرگترین تلسکوپ رادیویی کانادا می شوند. درصورت علاقه میتوانید به انجمن رصد ماه و ستارگان بپیوندید و یا خود بدون استفاده از تلسکوپ در محلی مناسب برای تماشای ستارگان مستقر شوید. اگر شانس با شما یار باشد، ممکن است موفق به دیدن شفق شمالی در طول افق شوید. اما به هرحال به دلیل تاریکی آسمان و عدم وجود نور شهری، همواره لذت تماشای درخشش ستارگان برای شما فراهم است. قبل از بازدید، از رویدادهای فضایی مثل بارش شهاب سنگ، کسوف و خسوف و ستاره های دنباله دار آگاهی داشته باشید.ما میتوانیم شما را در گرفتن و اخذ ویزای کانادا در این راه همراهی کنیم.

۱۰_کمپینگ در پارک

چادر بزنید! تنها کافیست محل مورد علاقه تان را انتخاب کنید: آب های زلال، دریاچه یا قایق سواری؟ میتوانید با کمک نقشه برنامه ریزیتان را بهتر انجام دهید و تدارکات لازم را تهیه کنید. گزینه ی ساده تر این است که میتوانید یکی از کابین های جنگل بانان پیشین را اجاره کنید که البته از ماه های آوریل تا اکتبر دردسترسند. آب و برق در این اتاق ها موجود نیست، اما تخت خواب های تاشو و بخاری های چوبی در اختیار است. گرچه برخی از اینها مجهز به بالکن، انبار و چراغ های گازی هم هستند. اما برنامه ریزی را سریع شروع کنید. ممکن است از زمان رزرو تا تحویل پنج ماه هم طول بکشد. سپس خودتان را برای چشیدن طعم خلوت و انزوا آماده سازید.

از بسیاری جهات، الگونکین همواره نزد کانادایی ها ارزشمند است: طبیعت دست نخورده، محکم و استوار بودن و امکان لذت بردن از آن در تمامی فصول سال. اقدام به آشنایی با این منطقه ی منحصربه فرد قدم اولیه ایست برای ورود به روح و قلب آن.


منبع :

us-keepexploring

  • PICKUP VISA