پیکاپ ویزا

  • ۰
  • ۰

هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

در این مطلب شما با هتلی آشنا خواهید شد که دارای اتاق ها بسیار تمیز، آرام و مدرن بوده و سرویس تخت خواب ها، راحت و استاندارد است. از نظر دسترسی به فرودگاه و رستوران ها و اماکن دیگر در موقعیت مناسبی قرار دارد.برای کسب اطلاعت بیشتر درخصوص هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو با ما باشید.

نگاه کلی به هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو (Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre)این هتل خارج از بزرگراه شماره ی ۴۰۱ واقع شده و خدمات حمل ونقل رایگان و شبانه روزی را تا فرودگاه بین المللی Pearson که تنها ده دقیقه با آن فاصله دارد، ارائه می دهد. همچنین مهمانان می توانند برای دسترسی به اداره ها و سازمان های حوالی تا شعاع ۵ کیلومتری، از سرویس حمل ونقل هتل استفاده کنند.این هتل، ۱۲۶ اتاق در ۷ طبقه دارد که سیگار کشیدن و همراه داشتن حیوانات خانگی در آن مجاز بوده و دسترسی به آسانسور هم امکان پذیر است.

تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، اینترنت باسیم رایگان، تلویزیون های صفحه تخت HD در سایزهای ۳۲ و ۳۷ اینچ به همراه کابل و شبکه های فیلم، دستگاه قهوه ساز، فریزر کوچک، مایکروویو، میز مطالعه و صندلی ارگونومیک (کارپژوهی)، میز لپ تاپ، اتو و میز اتو، سشوار و دستگاه کنترل دما می باشند.برخی از اتاق ها دارای اتاق پذیرایی و مبل تخت خواب شو می باشند. اتاق های مخصوص افراد ناتوان نیز موجود است.اتاق ها دارای دو تخت کویین یا یک تخت کینگ می باشند.شما میتوانید با انجام مراحل اخذ ویزای کانادا سفر لذت بخشی را برای خود فراهم کنید.

خدمات پارکینگ هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

  • پارکینگ رایگان در محوطه موجود است. خدمات شارژ ماشین های برقی هم ارائه می شود.
  • پارکینگ های طولانی مدت به ازای ۱۵ دلار در هر شبانه روز در دسترس است.
  • سرویس حمل ونقل شبانه روزی و رایگان فرودگاه، طبق زمان بندی دقیق انجام می شود.
  • درخواست سرویس حمل ونقل رایگان در محدوده، تا شعاع ۵ کیلومتری از هتل مجاز است.

امکانات رفاهی هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

امکانات رفاهی هتل شامل یک استخر آب شور سرپوشیده، یک مرکز فیتنس، چمن سبز گلف، مرکز تجاری شبانه روزی، رخت شویی شبانه روزی، خشک شویی، محل نگهداری از جعبه های امانت، روزنامه  رایگان و اتاق های ملاقات می باشد. در تور کانادا شما میتوانید از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید.هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو 5

صبحانه ی گرم رایگان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می شود. یک بار چای و قهوه ی رایگان هم در لابی موجود است.رستورانی در محوطه وجود ندارد. با این حال مهمانان می توانند از رستوران های حوالی که تنها ۴ تا ۶ دقیقه با آنها فاصله دارد، استفاده کنند.هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو 3

در اطراف هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو چه می گذرد؟
فاصله زمانی هتل تا اماکن زیر با ماشین:
  • مرکز Hershey (مجموعه ی تفریحی ورزشی): ۹ دقیقه
  • مرکز خرید: ۱۵ دقیقه
  • پارک Centennial، مینی لیدی Centennial و مرکز گلف پارک Centennial: 5 دقیقه
  • پارک تفریحی Wet’n’Wild Toronto: 24 دقیقه
  • شهربازی Canada’s Wonderland: 35 دقیقه
  • مرکز شهر تورنتو: ۳۰ تا ۵۰ دقیقه
مزایای هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

مهمانان معمولاً از اقامت خود در این هتل لذت برده و بسیاری نیز به فکر برنامه ریزی مجدد برای بازگشت بوده اند. اتاق ها بسیار تمیز، آرام و مدرن بوده و سرویس تخت خواب ها، راحت و استاندارد است. از نظر دسترسی به فرودگاه و رستوران ها، در موقعیت مناسبی قرار دارد.

از کارکنان معمولاً با صفاتی چون ماهر و پاسخو به مهمانان یاد شده است. مهمانان اغلب از سرویس صبحانه ی رایگان که خوراکی های گرم بسیاری را شامل می شود، لذت برده اند. از نظر بسیاری خدمت رسانی این هتل، از کیفیت بالایی برخوردار است. حتی عده ای به علت نصف قیمت بودن اقامت در آن، هنگام بازدید از مرکز شهر در آنجا اسکان یافته اند. مهمانان همچنین از مجموعه ی ورزشی استاندارد و چای، میوه و قهوه ی رایگان در لابی، اظهار رضایت کرده اند.

معایب هتل همپتون این بائ‌ هیلتون تورنتو

برخی از مهمانان اندکی اظهار نارضایتی کرده اند.

گاهاً شلوغی و سروصدا مشکل ساز بوده است؛ ازجمله صدای بلند سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تهویه ی حمام ها، فریزرهای کوچک و رفت و آمد مهمانان در راهرو. آلودگی صوتی هواپیماها و آسانسور نیز ذکر شده است.

ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت کانادا، اخذ ویزای کانادا و در نهایت اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهیم گذاشت.

منبع :

canadianhotelguide

iranankara

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • PICKUP VISA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی